4 oktober 2009

Mijn ontwerpen op kleding

Voordat ik weer helemaal verga van de rugpijn en niet meer op deze stoel kan zitten wil ik nog even wat kwijt. Niet over de gigantische pijn in mijn rug, waar ik tot op heden de oorzaak nog niet van gevonden heb... In ieder geval zal het geen spierpijn kunnen zijn aangezien deze absoluut niet vier dagen aanhoudt en niet per dag erger lijkt te worden. Hoe dan ook, knap vervelend is het wel aangezien ik nergens langer dan een half uur kan blijven zitten. Ik blijf maar bewegen en kan nergens even stilzitten. Slapen hebben we het maar niet over, want dat is een hele andere tak van sport geworden. Ik wil het ook helemaal niet over mijn rugpijn hebben, ook al beheerst deze mijn dagen de laatste tijd.

In mijn verveling en omdat ik het al veel langer wilde heb ik een poging gedaan een t-shirtwinkeltje te beginnen. Eentje waar tekeningen van mij en ook digitaal een beetje opgeknapt zijn tot een aanvaardbaar ontwerp op t-shirts gedrukt worden en je derhalve ook daadwerkelijk kan kopen. Het werkt precies hetzelfde als de online-boekuitgeverijen. Je maakt een ontwerp, zet dat online en mensen kunnen het kopen, waarna je de commissie ontvangt. Heel simpel en eenvoudig.

Verdere uitleg lijkt mij dan ook niet nodig. Via de volgende link kan je mijn online-winkeltje benaderen, namelijk godpipo.shirtcity.com. Momenteel heb ik er pas vier verschillende ontwerpen op staan, twee met een tekening van mijn hand en twee met gewoon wat willekeurig gekozen teksten maar het zullen er vanzelf wel meer worden. Alleen moet eerst mijn rugpijn verdwijnen, zodat ik veel langer achter de computer blijven hangen maar dat is van later zorg. In ieder geval kan je nu t-shirts kopen met mijn ontwerpen en dat is een goede zaak. Enig probleem is dat ik niet echt goed weet hoe de shirts er in het echt uitzien. Ik heb het alleen op het internet in mijn winkeltje geplaatst, maar zelf heb ik geen bestelling gedaan. Al heb ik wel een keer t-shirts van deze webstek gezien en er was niets mis met de kwaliteit. Koop ze derhalve gerust als je met een ontwerp van mij wil rondlopen. Ik kan het aanraden, ik heb ze al mijn hele leven in mijn hoofd zitten en dat is prettig.

Genoeg reclame gemaakt voor mijzelf. Ik ga weer terug naar mijn bank om een half uur een boek te gaan lezen en een andere houding aannemen. Misschien dat iemand in de tussentijd mij wat geld wil laten verdienen... Oftewel koop een t-shirt. Ik ben namelijk benieuwd hoe en of ze bevallen.

Geen opmerkingen: