28 maart 2009

Concert-tip of toch niet





Nadja - Stays demons

Zondag 31 maart live in de OCCII


En nu niet gaan zeggen dat ik het niet gezegd heb.... doe er je voordeel mee! Je kan bijvoorbeeld geheel wegblijven. Aan de andere kant kan je ook besluiten om te komen om de mensen van de OCCII een hart onder de riem te steken. Daarbij staat er ook nog een Engelsman op te treden met vervreemdende muziek, maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wie hij is of wat hij gaat doen deze schone zondagavond.

"Zijn naam?" hoor ik je vragen of eigenlijk niet want ik kan mij voorstellen dat je toch niet durft te komen. Maar ik ben de beroerdste niet, ik wil zijn naam best noemen. Misschien dat jij hem wel kent. Het is Paul White. Ik ken hem niet. Wat ook logisch is, zoveel Engelsmannen heb ik niet ontmoet in mijn leven. Laat staan dat ik er heel veel ken.

Maar ik heb het gezegd. Wat je met deze informatie gaat doen is niet aan mij. Ik weet wat ik zal gaan doen die broeierige avond en het heeft niets met tatoeages te maken. Dan moge dat ook geheel duidelijk zijn.

Geen opmerkingen: