18 oktober 2008

Winnen zonder mee gedaan te hebben

Riechtig! Kom ik terug van een bezoek aan mijn moeder vind ik weer eens een enveloppe in de brievenbus. Een enveloppe die onmiskenbaar een ceedee bevat, alleen heb ik geen idee welke ceedee erin zou moeten zitten want sinds de bulk ceedees heb ik niets besteld. Helemaal niets en dat was ik voorlopig ook niet van plan aangezien ik nog steeds zevenentwintig ceedees moet beluisteren, beluisteren en nog een keer beluisteren.

Maar er lag werkelijk een ceedee op mijn deurmat. Blijkbaar had ik meegedaan aan een prijsvraag op Mijn NL en daar had ik deze ceedee mee gewonnen. Nu doe ik inderdaad vaak mee aan de winacties op Mijn NL, maar dan alleen aan de dingen die ik ook daadwerkelijk zou willen winnen. Meedoen aan een of andere actie waarbij je een ceedee kan winnen van een artiest die ik toch niet leuk zal vinden komt niet eens in mij op. Maar toch heb ik een ceedee van Steye gewonnen. Zelfs gratis en voor niets naar mijn brievenbus gebracht, waarna het er ook nog doorheen geduwd werd.

Nu zit ik er mooi maar mee. Een ceedee van artiest die ik (jammer voor hem) echt niet leuk vind en ook niet zal gaan vinden. Het is misschien wel alternatieve muziek, maar veel te zoetsappig voor mij. Zoetsappigheid krijg ik nogal schubben van en de muziek van Steye is in mijn ogen ook flink schubopwekkend. Ik ga maar eens kijken of ik iemand anders blij kan maken met deze ceedee. Er zal vast wel iemand zijn die deze muziek kan waarderen en de ceedee graag aan de collectie wil toevoegen. Ik hoef het dan niet eens over wonderen die de wereld nog niet uit zijn te hebben, want op zich maakt de goede man best aardig muziek. Alleen is het totaal niet de muziek waar ik graag naar luister.

Jammer eigenlijk... een gratis ceedee kan ik altijd wel waarderen.

Geen opmerkingen: