16 maart 2008

Een film en een liedje

Net bij cinema.nl was een scene uit een film die ik nog steeds een keer graag wil zien. Ik heb de film over de jaren nooit gezien, maar hij staat nog steeds in de planning. Volgens mij is ie wel leuk namelijk. Maar vandaag zag ik de slotscene van de film en ik werd er zo door gegrepen. Echt werkelijk prachtige beelden en twee mensen die een fantastische acteerprestatie neerzetten. Weinig films zijn zo mooi stylistisch neergezet. Ik genoot er echt van. Nu wil ik deze film nog veel meer gaan zien. Binnenkort maar even naar de videotheek wandelen en een DVD-tje huren.

Aan de andere zijde ben ik ook bezig een idioot liedje te schrijven. Ik heb al het refreintje klaar, maar moet er nog even een gevatte tekst bij verzinnen. Dat gaat wel goed komen, denk ik. Hoop ik. Nee, dat weet ik wel zeker. Daarna moet ik nog even iemand vinden die er een dom riedeltje onder wil zetten en we hebben een geheide dansvloerhit te pakken. Daar ga ik wel van uit namelijk en daar moeten we dan maar voor gaan. Ik zie het in ieder geval al helemaal voor me. Hoe mensen helemaal gek gaan op het nummer. Het is in ieder geval mooi om te dromen. Ik zal alvast een tipje van de sluier oplichten. Tenslotte hoeft de burkha niet altijd gesloten te blijven.
Komt ie, het refrientje:

Helo, hola. Heb je nu Eboláá!
Kreeg je het soms van die koe, die daar in de Zóóó.
Eigenlijk had ik al zo'n vermoeden.
Hier heb je een doekje tegen het bloedéén!


Misschien moet er nog een zinnetje tussen. Dat vind ik wel namelijk, maar daar ga ik nog even verder op broeden. De rest van de tekst dus ook, maar dat zal wel snor komen.

edit: De tussenzin is nu al goed gekomen.

Geen opmerkingen: